رسیدگی به شکایت اهالی ساختمان
علیرضا محمدشاه | يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ
ممکن است در یک ساختمان موارد زیادی پیش آید که موجب درگیری های لفظی و یا بد تر از آن شود، عمده این مسائل در اثر کم کاری های پرسنل و یا پر توقعی های اهالی ساختمان اتفاق می افتد، برای جلوگیری از این موارد بهتر است مدیر ساختمان از قبل در جریان امور باشد و مداخله کند، چنارون یک ابزار ساده در اختیار مدیران قرار می دهد، اول مشخص می کنید که به چه مواردی رسیدگی خواهید کرد و به عهده شما به عنوان مدیر است، مثلا سر و صدای همسایه و یا استفاده غیر مجاز از پارکینگ و بهم ریختن نظم کوریدور، کوتاهی در انجام وظیفه پرسنل؛ از این به بعد اهالی می توانند مشکلاتی که در این زمینه دارند را در سیستم وارد کنند و شما به این موارد رسیدگی کنید
می توانید ویدوئو های زیادی در مورد مدیریت ساختمان با چنارون را در بلاگ های زیر ببینید
عضویت در چنارون | تعرفه های چنارون | امکانات چنارون | مدیریت ساختمان با چنارون
همین طور می توانید ویدئو کوتاهی در رابطه با رسیدگی به شکایت اهالی را ببینید
- ۹۴/۰۷/۰۵