ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق شامل تجهیزاتی همچون فلومتر، ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و همین طور لول سنج برای اندازه گیری سطح مخازن هستند

ترکیدگی لوله انتقال آب و خسارت به خانه‌ها/ مسئولیت حادثه با آب و فاضلاب است

علیرضا محمدشاه | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۲۹ ق.ظ

فرماندار تبریز گفت: با توجه به بروز خسارت ناشی از ترکیدگی لوله آب شرب، پس از تعیین میزان خسارات توسط کمیته خسارات، تأمین هزینه‌های تعمیر خانه‌های آسیب شده و اسکان ساکنان خانه‌ها تا زمان اتمام تعمیرات با شرکت آب و فاضلاب شهری است.

علیار راستگو دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، در خصوص ترکیدگی لوله آب منطقه خیابان حجتی – منجم با بیان اینکه ترکیدگی لوله اصلی آب شرب در منطقه موجب مشکلاتی در منطقه و خسارت به سه خانه شده است، اظهار داشت: در پی این اتفاق با توجه به اینکه خانه‌ها در کنار هم هستند، در ابتدای امر آب به یکی از خانه‌ها که خالی از سکنه بوده نفوذ کرده و  پس‌ از آن به دو خانه دیگر نفوذ و خساراتی به بار آورده است.

وی، افزود: در دو منزل دارای سکنه علاوه بر دیوار، اسباب و برخی اثاثیه خسارت‌ دیده‌اند و با توجه به شرایط پیش‌آمده، کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری در محل حاضر شده و تأمین هزینه خسارت را متعهد شده‌اند.

فرماندار تبریز اضافه کرد: با توجه به خسارات وارده به دو منزل مسکونی، قرار بر این شده تا زمان تعمیرات خانه‌های آسیب دیده، ساکنان منازل در مکانی مناسب اسکان داده شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بروز خسارت ناشی از ترکیدگی لوله آب شرب، پس از تعیین میزان خسارات توسط کمیته خسارات، تأمین هزینه‌های تعمیر خانه‌های آسیب دیده و اسکان موقت ساکنان این خانه‌ها تا زمان اتمام تعمیرات با شرکت آب و فاضلاب شهری خواهد بود.

راستگو بیان کرد: در حال حاضر مشکل ترکیدگی لوله آب در منطقه پس از گزارش‌های انجام شده، رفع و آب شرب منطقه برقرار است.

  • علیرضا محمدشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی