ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق شامل تجهیزاتی همچون فلومتر، ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و همین طور لول سنج برای اندازه گیری سطح مخازن هستند

مادیس با ظاهری تازه

علیرضا محمدشاه | سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

امروز به صورت رسمی وب سایت جدید مادیس شروع به کار کرده است، خوشحالیم که با یک تیم حرفه ای قرار داد جدید وب سایت را بسته ایم تا امکانات مورد نظر ما را تامین کنند و همین طور تضمینی برای کارکرد مناسب از سمت مشتریان و کاربران مادیس داشته باشد.

از این به بعد سعی می کنیم در این وب سایت با استناد به مقالات و معرفی های شرکت های خارجی و درج تجربه های شخصی خودمان، یک پایگاه مناسب برای ابزار دقیق و ارائه مطالب مفید داشته باشیم و مسلما از همکاری دوستان و کارشناسان دیگر نیز خوشحال و سپاسگذار خواهیم بود. این صفحه صرفا به ارائه مقالات علمی در مورد ابزار دقیق و امکانات اتوماسیون صنعتی اکتفا نخواهد کرد و با معرفی نام ها و برند های این صنعت تصمیم به ارائه راهکار های جامع از بزرگان فن دارد.

همین طور سعی می کنیم با استفاده از ویدئو های مختلف و مصاحبه با کارشناسان صنایع که از ابزار دقیق و خطوط اتوماسیون توانسته اند مشکلات خود را کمتر و سود دهی را بالاتر ببرند، این ابزار ها را بیشتر به شما معرفی کنیم.

در مورد دیتاشیت و همین طور کاتالوگ محصولات مختلفی که در ایران فروخته می شوند و یا امکان وارد کردن آنها وجود دارد به معرفی دسته ای بپردازیم. از آنجایی که منابع فارسی برای آنها وجود ندارد تنها منابع انگلیسی این نوشته ها بر روی وب سایت قرار می گیرد.

امید داریم با اتکا به دانش فنی خودمان و همین طور استفاده از کمک دوستان و همکاران هم تجارت خود را رونق دهیم و هم کمکی به این صنعت و کاربرانش کرده باشیم.


منبع: ابزار دقیق مادیس





هنر و گالری گردی

سیم و کابل نانوکابل

ابزاردقیق و شیر صنعتی

طراحی وب سایت

فلومتر و ابزار دقیق

تاسیسات و شیرفلکه

  • علیرضا محمدشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی