ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق شامل تجهیزاتی همچون فلومتر، ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و همین طور لول سنج برای اندازه گیری سطح مخازن هستند

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

انواع دستگاه کیسه پرکن و کاربردهایشان در صنعت پاکت و کیسه

علیرضا محمدشاه | يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۵ ب.ظ

قابلیت های دستگاه کیسه پرکن

کیسه پرکن ها دستگاه های پرکاربردی هستند که آخرین مرحله از خط تولید شما را انجام می دهد و اهمیت آنها زمانی به چشم می آید که محصول نهایی شما که در بازار ارائه می شود را این دستگاه در مقابل دیدگان مشتریانتان قرار می دهد، به این معنی که عواملی چون دقت دستگاه، قابلیت های تنظیم دستگاه، سیستم توزین با امکان گزارش گیری بسیار مهم است، در واقع کیسه پرکن تنها چیزی است که در بازار از تولید شما خبر می دهد، این دستگاه حکم گزارش کار شما به مشتریانتان را دارد.

قابلیت های یک دستگاه کیسه پرکن که باید پیش از خرید مدنظر قرار دهید

  • دقت دستگاه در اندازه گیری وزن و شمارشگر
  • ظرفیت کیسه گیری و مخزن کیسه گیر اتوماتیک با عملکرد پنوماتیکی
  • امکان گزارش گیری از ریز عملیات با دقت بالا
  • قابلیت های کلیدی یک دستگاه کیسه پرکن
  • امکان استفاده از هر نوع کیسه
  • شمارنده تعداد کیسه های پرشده
  • سرعت پرکردن
  • اندیکاتور دیجیتال توزین
  • امکان وجود نوار نقاله و دستگاه دوخت جهت سهولت انتقال کیسه ها و دوخت سرکیسه به صورت سفارشی
  • استفاده از سنسور های مطمئن و صنعتی با طول عمر بالا
  • نرم افزار قوی با پشتیبانی دائمی و دسترسی به کتابچه راهنمای دستگاه و نرم افزار

تا اینجا شاید روی کاغذ همه عواملی که یک دستگاه کیسه پر کن را نسبت به هم خانواده های خود برتر می کند گفته باشیم، اما واقعیت به جز آنچه ای هست که از روی کاغذ نمایان می شود، در اصل یک ماشین صنعتی زمانی برای کسب و کار شما مفید است که کمترین هزینه های نگهداری را داشته باشد، خرابی و مشکلات آن بسیار کم باشد و در نهایت سرویس های دوره ای آن توسط شرکت تولید کننده مقرون به صرفه، سریع و منظم باشد. مطمئن هستیم که در مشخصات فنی همه دستگاه های کیسه پر کن موارد بالا را دیده اید اما اینکه چقدر این موارد با کیفیت اجرا شده اند و خدمات و گارانتی دارند بحث دیگری است.

سناریوی خرابی ساده ای که موجب ضرر شما خواهد شد

برای توضیح پاراگراف بالا یک مثال ساده می زنیم، اعلب دستگاه های کیسه پر کن در مشخصات فنی خود ظرفیت کیسه گیری بالایی را ذکر کرده اند، اما اینکه واقعا قابلیت آن میزان را داشته باشند و برای همه کیسه ها با وزن و جنس های مختلف به همین میزان خروجی داشته باشند جای سوال است، همین طور تصور کنید در میانه کار هستید و روی نوار نقاله چند صد کیلو از کالای تولیدی خود را صف کرده اید، ناگهان عملگر پنوماتیکی دستگاه که باید کیسه ها را به تریتب زیر دهانه خروجی قرار دهد از کار می افتد، نرم افزار دستگاه اینقدر قوی نیست که پروسه را متوقف کند و برای شرایط اضطراری هم برنامه ریزی نشده است، دو مشکلی که این سناریو به بار آورده است کاملا مربوط به ضعف سیستم هستند و نه تنها بخشی از سرمایه شما را از بین برده است، مدت زمان زیادی طول می کشد تا دستگاه دوباره راه بیوفتد، کالیبره شود و در نهایت موادی که از روی نوار نقاله الان کف کارخانه شما هستند پاکسازی شوند، حالا مشکل اساسی تر شده و دستگاه هر دو ساعت یکبار همین رفتار را تکرار می کند، تا زمانی که مشکل کامل حل شود گویا مجبور هستید دائم به فکر تمیز کردن کارخانه و جمع کردن دور ریزی باشید که ایجاد شده است.

تمام دردسر های بالا و همین طور مشکلاتی که اغلب در بازار به عنوان کم فروشی می شناسند ناشی از استفاده از نرم افزار های ضعیف، عدم بروزرسانی و رفع اشکال نرم افزار ها توسط شرکت تولید کننده و هم سان سازی با نیاز های کاربران و در نهایت عدم استفاده از سنسور ها و لودسل های با کیفیت است که در نهایت تنها سود کمی را برای تولید کننده به ارمغان داشته، اما نام و نشان تجاری او کامل از بین رفته است و دیگر قابل اطمینان نیست، گذشته از آنکه خسارت های مختلفی را به مجموعه شما وارد کرده است.

انواع دستگاه کیسه پرکن

دستگاه های کیسه پرکن به دو مدل زیر تقسیم عمده می شوند که البته بسته به نوع کاربرد آنها و نوع محصولی است که در خروجی می توانند بسته بندی کنند. دستگاه کیسه پرکن که در صنایع به آن Open Mouth Bag Packer می گویند، نوعی از ماشین است که در واقع از طریق دهانه ای باز که زیر آن قرار گرفته محصول را بسته بندی می کند. این ماشین معمولا در پایان خط تولید قرار می گیرد یا زیر سیلو های ذخیره و نگهداری محصول که در زمان سفارش پر شده و به بازار عرضه می شود. سه مدل از دستگاه نسبت به محصولی که می توانند بسته بندی کنند در زیر آمده است.

این ماشین در نسل های مختلفی به صنایع معرفی شدند، روز به روز تکنولوژی های آنها تغییر کرد و در نهایت شکل امروزی این ماشین توسط کیان صنعت ارائه می گردد که هم از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر هستند، هم از نظر فضایی که اشغال می کنند به مراتب شرایط بهتری برای کارخانه دارند و در نهایت سرعت و دقت اندازه گیری در این ماشین به قدری بالا رفته که اغلب در طول فعالیت کارخانه خاموش هستند تا ماشین آلات تولیدی بتوانند محصول را به مرحله بسته بندی برسانند و از این ماشین ها جا میمانند، البته صد در صد تنظیم سرعت در گزینه های نرم افزار هست و خود دستگاه می تواند با شرایط تولید آداپته شود اما با این حال این مثالی است که سرعت این ماشین را نسبت به هم خانواده های خودش و هم کارانش در صنایع واضح تر نشان می دهد. به خصوص که در بسیاری از کارخانجات محصول در سیلو نگهداری می شود و مطابق با سفارش بسته بندی انجام خواهد شد.

قیمت دستگاه کیسه پرکن نیز به این موارد بسیار وابسته است، البته مسلما مشخصات فنی یک دستگاه در مورد بازه قیمت آن بسیار مهم است اما در نهایت اگر یک دستگاه کیسه پرکن دستی را نسبت به یک دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک بسنجید مسلما سرعت و دقت دومی باعث می شود که فاصله قیمتی زیادی بین این دو باشد، همین طور که در نهایت این دستگاه شماست که مشخص که می کند محصول خروجی کارخانه شما با چه دقتی توزیع می شود و دست مشتریان قرار می گیرد، هیچ کس دوست ندارد به کم فروشی متهم شود و یا برای ارسال کالا تاخیر زیاد داشته باشد که ناشی از زمان گیر بودن بسته بندی مصحول است.

تولید کننده دستگاه کیسه پرکن

یک نمونه دستگاه کیسه پرکن نسل جدید


کاربرد دستگاه کیسه پرکن

این ماشین در همه صنایع که با مواد پودری دانه ریز و دانه درشت سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد، به هر کارخانه ای که دقت کنید در نهایت نیاز دارد محصول خود را بسته بندی کند و شاید به جز صنایع غذایی عمومی مانند آبمیوه و بستنی، اغلب موارد به خصوص آنها که مواد اولیه تولید می کنند و صنایع مادر هستند از این ماشین برای بسته بندی محصول خود بهره می برند.

  • برای کارخانجات تولید محصولاتی با درجه حجمی گرانول
  • دستگاه جامبوبگ یا پرکن جامبو بگ برای کارخانجات مختلف صنعتی
  • کیسه پرکن مخصوص گچ و سیمان
  • دستگاه پرکردن گونی نخی و پلاستیکی
  • کیسه پرکن محصولات میکرو با حجم های گرمی
  • پرکردن مصالح ساختمانی در کیسه و پاکت ها با سایز های مختلف
  • کیسه پرکن  برای استفاده در کارخانجات تولید محصولات شیمیایی
  • دستگاه توزین دار برای اندازه گیری دقیق حجم کیسه
  • دستگاه کیسه پرکن برای محصولات مایع
  • کارخانجات مواد غذایی مانند برنج
  • کیسه پرکن برای کارخانجات صنایع غذایی
  • ماشین کیسه پرکن دقیق مواد دانه درشت
  • دستگاه کیسه پر کن مواد اولیه
  • علیرضا محمدشاه

روش انتخاب بهترین کلاه تبلیغاتی چیست؟

علیرضا محمدشاه | جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ب.ظ

روش انتخاب بهترین و موثرترین کلاه تبلیغاتی

برای تبلیغات روش های مختلفی وجود دارد، همه ما بارها در نمایشگاه های مختلف مانند کلاه تبلیغاتی، با مواردی مواجه شده ایم که شرکت های مختلف برای ارائه بهتر محصولاتشان از آنها استفاده می کنند، اما در این مورد که چطور باید این تبلیغات را انتخاب کنید همیشه یک سری سوال مشخص وجود دارد، مثلا اینکه چطور بیشتر دیده شویم؟ چطور کمترین هزینه را پرداخت کنیم تا بتوانیم تعداد بیشتری کالای تبلیغاتی ارائه دهیم؟هزینه های تبلیغات باید در چه حد باشد؟ چقدر باید هزینه غرفه و شرکت خود کنیم و چقدر باید از این سهم را صرف مشتریان خود و هدایای آنها بکنیم؟
خب واضح است که در این بین به ظاهر هم بسیار فکر می شود، اینکه چه لباسی بپوشیم؟ چطور با هم هماهنگ و ست باشیم؟ چطور باحال و سر زنده به نظر برسیم؟ چطور همه اغشار بازدید کننده را جذب کنیم؟ کلاه تبلیغاتی هم در این بین همیشه به ذهن ها خطور می کند

کلاه تبلیغاتی، باید ها و نباید ها

در نظر داشته باشید که کلاه های این سبک همیشه هم بهترین گزینه نیستند، منظور اینکه برخی موراد هستند که سن و سال و شرایط مختلفی بر آنها حکم میکند که ممکن است گزینه های مانند کلاه را از ذهن ها حذف نماید، مثلا فرض کنید نمایشگاه مربوط به نشست سالانه شرکت های تولید کننده انرژی های نفت و گازی است، این یعنی رده سنی بالای 40 سال و همین طور شرایط حضور حداقل در سطح مدیران است، پس کلاه تبلیغاتی چندان هم گزینه خوبی به نظر نمی رسد. اما همین شرایط را ببریم به سمت نمایشگاه سالانه نفت و گاز و پتروشیمی که همه چیز مشابه است با این تفاوت که شما اینبار قصد دارید استعداد های جدید را از دانشگاه ها جذب کنید، قصد دارید که برای جوانان جویای کار محیطی را معرفی کنید که سرزنده و جوان پسند است، یا حتی سعی دارید دوره هایی برگزار کنید که قشر جوان تر را نشانه گرفته است، در این صورت بهترین گزینه به نظر همین دوخت کلاه تبلیغاتی و نمایش آن به بازدید کنندگان و کاربرانتان است. حالا ورق برگشته و این یک گزینه کم خرج و در نهایت پربازده است که جوانان مورد نظر شما را جذب کرده و به غرفه نزدیک کند، همین طور حس بهتری را به آنها منتقل کند که مطمئن شوید حالا گوش شنوا و انرژی بالایی را در اختیارتان دارید. پس همیشه هم نباید به سمت کلاه تبلیغاتی رفت، موردی که در اینباره از ذهن می گذرد، شرایط استفاده از کلاه به غیر از نمایشگاه است، این موارد را به عنوان مثال می توان ذکر کرد، اول از هم و پرکاربرد تر از همه در شو روم ها و همین طور استند های تبلیغاتی، تصور کنید که جوانانی در کنار فروشگاه های بزرگ مشغول ارائه آخرین مدل آب میوه شرکت شما هستند و یا در نظر دارید که قهوه جوش هایی را در سطح شهر قرار دهید که بازاریابان شما بتوانند انواع قهوه را به مشتریان باالقوه شما معرفی کنند. در این صورت باید در نظر داشته باشید که دیده شدن بهترین استراتژی ممکن است. اما چه چیزی باید دقیقا دیده شود؟ خب کلاه و تی شرت تبلیغاتی را در قدم اول پیشنهاد می کنیم که در این نوع از معرفی کالا و محصولات بسیار موثر هستند. حتی برای توصیه های سلامتی و دارویی نیز می توان همین نوع تبلیغات و پوشش را موثر دانست، به این معنی که شما می توانید دقیقا از همین کلاه و تی شرت تبلیغاتی استفاده کنید و نوع جدیدی از کرم مرطوب کننده یا شامپوی سر را معرفی کنید، این ایده های استند تبلیغاتی هیچگاه قدیمی نمیشوند فقط در نوع اجرا و چهره آنها متفاوت هستند و همین وجه تمایز شما نسبت به دیگران خواهد بود که مشتریانی را به سمت آن استند جذب خواهد کرد. [caption id="attachment_4361" align="aligncenter" width="800"]دوخت لوگو روی کلاه تبلیغاتی دوخت روی کلاه تبلیغاتی[/caption]

کاربرد های کلاه تبلیغاتی

به جز مواردی که در بالا به تفسیر گفته شد، مثلا استفاده از کلاه تبلیغاتی در نمایشگاه و غرفه های شما، استفاده در مغازه هایی که محصولات مشخصی را برای عموم معرفی می کنند نه محصولات بسیار تخصصی صنعتی، همین طور استفاده از کلاه تبلیغاتی برای استند و شوروم که معرفی محصولات را انجام می دهند مانند استند های معرفی آبمیوه جدید کارخانه شما، مواردی هستند که شاید خیلی هم جنبه جذب مشتری نداشته باشند. به عنوان مثال مرتب کردن کارکنان یک تعمیرگاه چند منظوره خودرو. تصور کنید وارد یک گاراژ بزرگ می شوید که هم صافکاری دارد، هم نقاشی دارد، هم کارواش و هم بخش های دیگری مانند باتری سازی، همه این موارد به سادگی و با استفاده از لباس کار یکسان و همین طور دوخت کلاه تبلیغاتی با شعار کوچکی از آن دپارتمان یا مثلا دوخت لوگوی هر دپارتمان به راحتی قابل تفکیک هستند. اما در مواردی مانند هدیه تبلیغاتی هم باید روی کلاه حساب کنید، در واقع تصور کنید که لوگوی برند شما بر روی سر هر یک از افرادی باشد که در گرمای آفتاب تابستان شهر در حال گردش هستند، این افراد این کلاه را اشانتیون گرفته اند اما اینقدر دوخت کلاه  تبلیغاتی شما با کیفیت بوده است و اینقدر این محصول زیبا است که در نهایت به عنوان یک بخشی از لباس روزمره خود از آن استفاده می کنند. در این صورت است که باید به دوزنده این کلاه تحسین گفت، ما نیز همیشه در مجموعه اینونگاه سعی کرده ایم که بهترین کیفیت خروجی را برای مشتریان خود همراه داشته باشیم تا همیشه در نهایت به این نتیجه مطلوب برسیم که کاربران شما مشتریان شما و همراهان شما از محصولاتی استفاده خواهند کرد که در اینونگا تولید شده اند.

چاپ روی کلاه ایمنی و کلاه کاسکت

کلاه های تبلیغاتی صرفا به دسته کلاه کپ تقسیم نمی شوند، این کلاه ها گاها برای مصارف ایمنی استفاده می شوند، تصور کنید شرکت متروی تهران کارکنان واحد فنی و مهندسی خود را با این کلاه ها چقدر با اصول تقسیم کرده است و این باعث شده است که تفاوت اساسی بین این گروه ها ایجاد شود، علاوه بر رنگ زمینه هر کلاه که مثلا مهندسی سفید و آتش نشانی زمینه ای قرمز دارد، می توان به مواردی اشاره کرد که مثلا شعار روی کلاه های دسته های کاری مختلف با یکدیگر فرق دارند. این کلاه های ایمنی بسیار شکیل تر هستند و به خود کارکنان هم حس بهتری می دهند، حتی در مواردی ثابت شده است که از کلاه ایمنی تنها برای این استفاده شده است که ظاهر زیباتری داشته و همین باعث بالارفتن بازدهی شده است. اما در مورد موتور سیکلت هم باید به این موضوع دقت کنید که چاپ روی کلاه کاسکت موتورسواری امکان پذیر است و بارها شده است که برای شرکت های پخش مانند الوپیک یا مثلا رستوران ها و مغازه ها کلاه های کاسکت تولید کرده ایم. کلاه کاسکت در این مورد یک وسیله تبلیغاتی بسیار عالی به حساب می آید چون در عین حال که کارکنان یک مجموعه در حال انجام کار خود هستند و رانندگی می کنند، در مقابل دیدگان هزاران نفر در محله فعالیت شما و در سطح شهر هستند. منابع:
  • علیرضا محمدشاه