ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق شامل تجهیزاتی همچون فلومتر، ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و همین طور لول سنج برای اندازه گیری سطح مخازن هستند

خطوط لوله فولادی و استیل

علیرضا محمدشاه | شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ب.ظ

به نظر می رسد همچنان لوله فولادی و استیل جزو دسته های پر طرفدار در بین کارخانه ها باشند هرچند که پایه پلیمری ها مانند لوله های سفید و لول های پلی اتیلن بازار ساختمان ها را قبضه کرده اند. خوب دور از انتظار هم نیست که این کارخانه ها برای استفاده خود نیاز به لوله های فلزی داشته باشند. البته برای برخی موارد تولیدی مانند صنایع غذایی و صنایع دارویی داشتن لوله های استیل یک التزام است، گاهی نیز خورندگی مواد و دمای بالا کارخانه ها را مجبور به استفاده از لوله های استیل می کند.

تفاوت قیمت لوله های مختلف

قیمت تمام شده برای همه ما یک المان مهم است، اینکه چه میزان برای پروژه خودمان هزینه صرف می کنیم چیزی است که ما را مجاب به خرید طبقه بندی شده می کند، اما واقعا تفاوت در بین این آلیاژ ها بسیار زیاد است به طوری که حتی وام برای کارخانه های تولیدی به شکل های مختلفی داده می شود که بسته به نیاز آنها برای بودجه بندی اولیه است. از این بحث که بگذریم فاز بندی پروژه مطرح می شود اغلب کارخانه های ایرانی و خارجی برای شروع کار خود نیاز به فاز بندی دارند که این عمل و همین طور اهداف شرکت نیازشان را به خطوط لوله مشخص می کند. همین طور اینکه در کدام فاز نیاز به کدام تجهیز وجود دارد. یک سیستم مناسب برای یک کارخانه و کارگاه تولیدی طوری طراحی می شود که از روی نقشه های P&ID آن می توان هزینه های نهایی کار را محاسبه کرد. در این صورت می توان خرید برای پروژه و اولویت ها را نیزمشخص نمود. این در صورتی است که فرض کنیم همه خط به صورت یکجا و تمام توان تولید شروع به کار نخواهد کرد. در این صورت می توان گفت بهترین روش ارزیابی هزینه های لوله ها و استفاده از همین نقشه ها برای تصمیم گیری در مورد آلیاژ هاست که لزوما به هزینه نهایی پروژه منتهی می شود.

خرید از بازار لوله و اتصالات

به نظر می آید در بازار سنتی لوله و اتصالات پیدا کردن تمام نیاز یک خط لوله بسیار مشکل خواهد بود، به خصوص اینکه این بازار به گونه ای است که هر یک از فروشندگان به صورت تخصصی بر روی یک کالای خاص تمرکز کرده اند و پیاده روی برای پیدا کردن یک جنس مشخص تنها شما را خسته و گیج خواهد کرد. البته اعتراف می کنم که سطح دانش این بازار نیز به نسبت علم روز و واحد های تولیدی ایران پایین است بنابراین جا انداختن منظور خود یک معضل و چالش بزرگ است. اما هستند گروه هایی که به صورت تخصصی بر روی استعلام های پروژه ها فعالیت می کنند و تامین کننده تمام اجناس مورد نیاز یک خط لوله هستند. همین طور می توانند لوله فولادی و استیل و پلیمری را به صورت یکجا با قیمت مناسب برای شما فراهم کنند.





هنر و گالری گردی

سیم و کابل نانوکابل

ابزاردقیق و شیر صنعتی

طراحی وب سایت

فلومتر و ابزار دقیق

تاسیسات و شیرفلکه

  • علیرضا محمدشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی