ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق مادیس

در این وب لاگ به معرفی ابزار دقیق و مقالات هم خانواده می پردازیم

ابزار دقیق شامل تجهیزاتی همچون فلومتر، ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و همین طور لول سنج برای اندازه گیری سطح مخازن هستند

چطور چاپ و تولید پرچم به صرفه و با کیفیت داشته باشیم

علیرضا محمدشاه | يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

همه ما تا بحال شده است که به فکر تهیه پرچم افتاده باشیم، مثلا وقتی میخواستیم طرفداری یک تیم ورزشی محبوب خودمان را بکنیم، همین طور بسیار پیش آمده که برای کسب و کار و دکور روی میز شرکتمان به فکر تهیه پرچم باشیم، اما اینکه چقدر در مورد آنها اطلاعات داریم یک موضوعی است که باید تنها زمانی در نظر بگیریم که بحث از استفاده موردی و تنها یکبار خارج می شود.

شاید خود من که نویسنده و تولید کننده در این زمینه هستم، اگر بخواهم تنها یکبار از یک پرچم استفاده کنم، قیمت پایینی برای آن در نظر بگیرم، مثلا 5 هزار تومان برای پرچم تیم پرسپولیس که تازه آن هم در نزدیکی ورزشگاه آزادی خریده باشم، یا حتی بدتر هزار تومان برای پرچم کاغذی یکرویی که دم در ورزشگاه به فروش میرسد. اما وقتی صحبت از غرفه در نمایشگاه صنایع غذایی می شود، بحث متفاوتت است، من نیاز دارم که بدون تعارف خودنمایی کنم، هر جزییاتی نمایشگر ایدئولوژی کلی مجموعه من به کسب و کارش است.

فوت و فن سفارش تولید پرچم و چاپ

اگر من قرار باشد برای سفارش پرچم به بازار برم حتما به نکات زیر توجه می کنم، همین طور به موضوعات دیگری مانند لیست مشتریان این گروه ها که باعث می شود آنها را به صورت یک مجموعه کار کرده و با رزومه مناسب از سایرین تفکیک کنیم.

فروشنده مناسب

یادمان باشد که قرار نیست همیشه از همه بهترین خروجی را انتظار داشته باشیم، پس در زمان خرید به اولین موردی که باید توجه کرد، فروشنده شماست

جنس مناسب

تقریبا همه تولید کننده ها بدون تعارفی، به دنبال سود بیشتر هستند و اغلب دستگاه های چاپ روی پارچه از هر جنسی پشتیبانی می کنند و شما می توانید هر جنسی را از یک پرچم انتظار داشته باشید، اما ساتن های با کیفیتی هستند که علاوه بر نرمی، براقی خاصی هم به خصوص برای بک گراند لوگوی شرکت شما به همراه دارند.

قد و سایز

این مورد را در نظر بگیرید که به خصوص برای مراسم تشریفاتی خاص، باید حتما استاندارد قد و وزن را رعایت کنید و هر سایزی از پرچم رومیزی را نخرید

  • علیرضا محمدشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی